10 Temmuz 2012 Salı


 Eğitime 5 Milyon TL’lik ödenek müjdesi

Sağlıktan ulaşıma eğitimden tarıma ve istihdama Niğde için önemli projeleri bir bir hayata geçiren AK Parti Niğde Milletvekili Alpaslan Kavaklıoğlu’nun başlattığı kapsamlı yatırım seferberliği eğitime kazandırılan ödenek desteğiyle devam ediyor.  İl Milli Eğitim Müdürlüğünün Niğde’de bulunan eğitim öğretim kurumlarının ihtiyaçlarının giderilmesini sağlayacak 5 Milyon TL’lik ödenek talebi üzerine devreye giden Kavaklıoğlu’nun ısrarlı takibi ve özel gayretleriyle ile mutlu sona ulaşıldı. Ödenek talebinin onaylanmasının ardından Niğde Milli Eğitim Müdürlüğünde ihtiyaç duyulan yatırım ve hizmetleri Niğde’nin dört bir tarafındaki okullara götürecek olmanın heyecanı yaşanıyor. 
Okulların ihtiyacı kalmayacak
5 Milyon TL’lik destek sayesinde Niğde genelindeki okulların bakım ve onarım başta olmak üzere pek çok eksiği ve ihtiyacın önemli oranda giderileceğini kaydeden Kavaklıoğlu şunları söyledi: “Kaliteli bir eğitim için her şeyden alt yapısı tamamlanmış, sağlıklı bir ortamda eğitim vermek gereklidir. Bizler bu nedenle okulların ihtiyaçlarının giderilmesine ve eğitimin en sorunsuz ortamlarda verilmesine özellikle önem vermekte ve yakından takip etmekteyiz. Eğitim kalitemizin artması için verdiğimiz bu çabalar, bizleri sevindirecek, yüzümüzü güldürecek şeklinde sonuçlanmaktadır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder