4 Temmuz 2012 Çarşamba


En Geniş Katılımlı “UFBMEK” Sona Erdi
  Niğde Üniversitesinin 20. kuruluş yıldönümü etkinlikleri çerçevesinde düzenlediği “10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi” (10. UFBMEK) sona erdi. Milli Eğitim Bakanlığı işbirliğiyle 2 yılda bir gerçekleştirilen kongre üniversite tarihinin en geniş katılımına sahne oldu.
   Toplam 4 gün süren ve yaklaşık 1500 kişinin katıldığı kongrenin ilk 3 gününde Fen Edebiyat Fakültesi Konferans Salonu’nda ve anfilerinde oturumlar gerçekleştirildi. Katılımcılar bu oturumlarda “Fen Bilimleri ve Matematik Eğitiminin Felsefi Temelleri” “Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmenin Yeterlikleri” “Matematik Öğretme ve Öğrenim” “Fen Öğretme ve Öğrenme” “Fizik Öğretme ve Öğrenme” “Kimya Öğretme ve Öğrenme” “Biyoloji Öğretme ve Öğrenme” “Fen ve Matematik Alanlarında Hizmet Öncesi ve Hizmet İçi Öğretmen Eğitimi” “Fen ve Matematik Alanlarında Eğitim Politikaları, Program Geliştirme ve Değerlendirme” “Fen ve Matematik Alanlarında Öğretim Teknolojileri” “Fen ve Matematik Alanlarında Ölçme ve Değerlendirme” “Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi” “Bilimin Doğası, Bilimsel Okuryazarlık-Farkındalık ve Bilim Tarihi” “Çevre Eğitimi” “Fen ve Matematik Alanlarında Eğitim Tarihi, Felsefesi ve Sosyolojisi, Fen teknoloji- Toplum” başlıkları çerçevesinde bildirilerini sundular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder