7 Temmuz 2012 Cumartesi


        KUR'AN KURSLARI İNŞAATI DEVAM EDİYOR
  Çamardı İlçesine bağlı köylerde başlatılan Kur'an Kursları inşaatı hızla devam ediyor...
İnşaatına başlanan Çamardı İlçesine bağlı Kavaklıgöl Köyü,Beyazkışlakcı Köyü, Kavlaktepe Köyü, Çukurbağ Köyü Martı Mah., Bekcili Köyü ve Kocapınar Köyü Kur'an Kursları inşaatları devam ediyor
      ilçe Müftüsü Hayri ERENAY, Kur'an Kursları inşaatlarının bir an önce tamamlanıp yeni Eğitim ve Öğretim yılına yetiştirilmesi için gerekli çaba ve gayretleri göstererek, yerinde incelemelerde bulundu.
Çamardı Müftüsü Hayri ERENAY “Bu yerler İnşallah yakın gelecekte Kuran eğitim ve öğretimi yapan hafızlar çıkaran ilim yuvaları olacaklardır. Kısa süre içerisinde bunları bitirmek için gerekli gayreti sarfedeceğiz inşaallah. Önümüzdeki eğitim ve öğretim yılına hazır hale getireceğiz. Bu hususta emeği geçenleri tebrik ediyorum.
Ayrıca inşaatı tamamlanmış olan Çukurbağ Köyü ve Demirkazık Kur'an Kurslarımızın eğitim ve öğretime açılması için Diyanet İşleri Başkanlığımıza bildirmiş bulunup olumlu neticeleri alıp Kurslarımızı hizmete açacağız.'' Dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder