23 Kasım 2012 Cuma

                                 NİĞDE VALİSİ ALİM BARUT' UN
24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI

İlim ve irfan Ordusunun Değerli mensupları, Muhterem Öğretmenlerimiz;
Milletimizin armağan ettiği günde; sizlere hitap etmenin şerefine erişmenin mutluluğunu yaşıyorum. Bu göreve, bu seviyeye gelmemde en büyük emek; şüphesiz öğretmenlerimindir. Onları minnet ve şükranla anıyorum.
Öğretmenlerimiz mesleğe memleketin en ücra köşelerinde göreve başlamakta, devam etmektedirler. Topluluk yediden yetmişe fedakarlar topluluğudur. Memleketin her yerinde şehrinde, kasabasında ve köyünde kutsal meslek nöbeti tutuyorsunuz. Devletimizin varlığını, devletimizin imkanlarının tam olarak götürülmediği yerlerde dahi hissettiriyorsunuz. Camia olarak bu devlete, bu millete hizmetten geri kalmadınız. Yakın geçmişte milletimize olduğu kadar camianıza da tasallut eden bozgunculara karşı dimdik durarak, eğitim hizmeti vererek almaları gereken cevabı verdiniz. Daima Devletimizin varlığına, Milletimizin bütünlüğüne, Vatanın bölünmezliğine, Cumhuriyetimize Atatürk ilke ve inkılaplarına sahip nesiller yetiştirdiniz. Yüce Türk Milletinin mensupları olarak ne yapsak azdır. Şükranlarımızın ifadesi olarak Ata’ mıza Başöğretmenlik sizlere de bugünü “ 24 Kasımı “ armağan ettik. Bu günün eğitim ve öğretim meselelerimizin çözümü ve aziz milletimizin muasır medeniyet seviyesine erişmesi için bir merhale başlangıç olmasını temenni ediyorum.
Öğretmenlerimizin, öğrencilere vermesi gereken değerleri Başöğretmenimiz Atatürk şöyle ifade etmiştir; “ Yetişecek çocuklarımıza ve gençlerimize görecekleri öğretimin sınırları ne olursa olsun, en evvel ve esaslı olarak Türkiye’ nin istiklâline, kendi benliğine ve milli geleneklerine düşman olan bütün unsurlarla mücadele etmek lüzumu öğretilmelidir. “
Başöğretmenimize şükranlarımızın ifadesi olup “ Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür nesiller yetiştirin.” öğüdü doğrultusunda Yurdumuzun her köşesinde, olumsuz şartlara rağmen yeni ufuklar açma yönünde kararlılığını sürdüren öğretmen camiası önünde saygı ile eğilirken; bugünün aziz milletimize, eğitim camiasına ve özellikle öğretmenlerimize kutlu olmasını dilerim.
Değerli Öğretmenlerimizin huzurlu, mutlu, sağlıklı ve başarılarla dolu hayat sürmelerini diler sevgi, saygı ve şükranlarımı sunarım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder