21 Haziran 2014 Cumartesi

HALK EĞİTİM MERKEZİ  YIL SONU SERGİSİ AÇILDI



    Çamardı İlçesi Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından 2013-2014 Eğitim Öğretim yılı “ Yıl Sonu Sergisi” Öğretmenevinde açıldı.
      Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda konuşan Halk Eğitim Merkezi Müdür V. Taner ÖZEN, kısa bir konuşma yaptı. Konuşmasında  “Halk Eğitim Merkezlerinin  herkese , her yerde  eğitim verebilen eğitim kurumları olarak çalışmaktadır. Bu inançla 2013  2014 eğitim öğretim yılının başladığı 1 Eylül tarihinden bu güne kadar merkezimizde 12 dalda  20 adet kurs açılmıştır. Bu  kurslardan 18 tanesi sona ermiş  olup , 2 tanesi devam etmektir.  Bu dönem  de 324 kursiyere eğiti verilmiştir.” Dedi.
         Açılışını Kaymakam Yakup ÖMEROĞLU, Belediye Başkanı Yavuz SOYLU ve Jandarma Komutanı Aydın AKAY' ın yaptığı programa, İlçe Emniyet Amiri Bülent KALE, Ak Parti İlçe Başkanı Yasin YILMAZ, Milli Eğitim Müdür V. Mustafa EKE, daire amirleri, okul müdürleri, öğrenciler ve davetliler katıldı. Kaymakam ÖMEROĞLU ve diğer kurum amirleri kursiyerlere sertifikalarını verdiler.

      Serginin gezilmesi sırasında Kaymakam Yakup ÖMEROĞLU ve Belediye Başkanı Yavuz SOYLU kurs öğretmeni ve Halk Eğitim Müdüründen bilgiler aldılar.                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder