10 Haziran 2014 Salı


Niğde Halk Sağlığı Müdürü Dr. Bilgehan ÖZTÜRK kampanya hakkında bilgi verdi.
Fırçalar Elimizde Flor Dişimizde

             İlimizde Niğde Halk Sağlığı Müdürlüğü tarafından 2012-2013 yılı eğitim-öğretim döneminden itibaren  ‘FIRÇALAR ELİMİZDE FLOR DİŞİMİZDE’ sloganı ile Florür Jel Uygulaması başlatılmıştır.
           Niğde Halk Sağlığı Müdürlüğü Aile Hekimliği ve Toplum Sağlığı Hizmetleri Şube Müdürlüğü tarafından ‘FIRÇALAR ELİMİZDE FLOR DİŞİMİZDE’ sloganı ile yürütülen 2013 - 2014 yılı Eğitim-Öğretim dönemi Ağız ve Diş Sağlığı Koruyucu Flor Jel Uygulaması kapsamında 1.Florür Jel uygulaması 06-07-08-09-10 Ocak 2014 tarihleri arasında, İlimiz merkezinde  bulunan 24 ilköğretim okulunda ilköğretim  1, 2, 3. Sınıf öğrenci  toplamı yaklaşık 7.000 öğrenciye başarıyla uygulanmıştır.
            Söz konusu uygulamaya Merkez ve diğer ilçelerimizdeki köy ve kasabalarda dahil  edilerek  03/07 Mart 2014 tarihleri arasında ilköğretim 1.2.3. sınıf öğrencisi 144 ilköğretim okulunda yaklaşık 13.000 öğrencimize de flor jel uygulaması yapılmış olup il geneli yaklaşık 20.000 öğrencinin 1.aşama flor jel uygulaması tamamlanmıştır.
           Flor Uygulamasının 2.aşaması 26 Mayıs - 06 Haziran 2014 tarihleri arasında il genelinde toplamda 168 ilköğretim okulunda 20.000 öğrencimize uygulanarak tamamlanacaktır. Kampanya kapsamında her öğrencimize flor jel uygulaması yapıldıktan sonra  diş fırçalama alışkanlığı kazandırmak için öğrencilerimize diş fırçası hediye edilmiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder