24 Ocak 2016 Pazar

Eğitimler başladı

NİĞDE DE DENETİMLİ SERBESTLİKTEN YARARLANAN SANIK VE HÜKÜMLÜLERE YÖENELİK EĞİTİMLER BAŞLADI
Haklarında yükümlülük kararı verilen, denetim altına alınan veya tedbir kararı verilen ve Denetimli Serbestlik Müdürlüğünce toplum içinde denetim, takip ve iyileştirilmesi yapılan şüpheli, sanık veya hükümlülere yönelik yükümlülerin yeniden suç işlemesini önlemek amacıyla iyileştirilmesini, topluma yeniden kazandırılmasını ve uyum sağlamasını doğru seçim yapmasını, problemlerini doğru çözmesini kapasitesini geliştirmesini sağlamak amacıyla yapılan eğitim, iyileştirme ve rehberlik çalışmaları kapsamında Eğitimler başladı.
Denetimli Serbestlik Müdürlüğü eğitim salonunda İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğünde Planlama Zarar Azaltma Şube Müdür V. Oğuz ÇOLAK ve Eğitim Sorumlusu Mehmet DADI tarafından “AFETLE BAŞA ÇIKMA” konulu seminerde sunum ve bilgilendirme yapıldı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder