Niğde Belediyesi, T-Belediye Uygulamasını Hayata Geçirdi

Niğde Belediyesi'nin vatandaşlarla iletişim köprüsü olan
"Akıllı Masa" uygulamasının ardından T-Belediye Projesi de hayata
geçti. Kent Otomasyon Sistemi kapsamında hayata geçirilen T-belediye uygulaması
vatandaşların için önemli kolaylık sağlıyor. Vergi ve su borcunu öğrenmek, bu
borçları ödemek ya da belediyeyle ilgili istek ve şikayette bulunmak isteyen vatandaşlar
belediyeye gelmeden işlemlerini telefon aracılığıyla yapabiliyor. 444 51 01
numaralı telefonu arayan vatandaşlar, tamamen bilgisayarın yönlendirmesiyle
gerçekleşen işlemlerde hiçbir problem yaşamıyor. Üstelik herhangi bir zaman
kısıtlaması olmaksızın 7 gün 24 saat hizmete açık olan bu sistemden
yararlanabiliyorlar.
Şehir içi ve şehir dışında ikamet eden vatandaşların yanı
sıra yurt dışında da ikamet eden hemşerilerimiz için hayata geçirilen bu
uygulama sayesinde emlak vergisi ve su borcu gibi ödemelerin kredi kartı ile
ödeme imkanı sağlıyor.
AKILLI MASA ÇÖZÜM ÜRETİYOR
Niğde Belediyesi ile vatandaşlar arasında bir iletişim
köprüsü konumundaki Akıllı Masa uygulaması da vatandaşların çözüm adresi olmaya
devam ediyor. Vatandaşların her türlü görüş, talep ve şikayetlerine cevap verip
çözüm bulan Akıllı Masa'ya 2015 yılı içinde 10 bin 500 başvuru yapıldı.
Vatandaşların sorunlarına çözüm üretmek amacıyla Basın
Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde Niğde Belediye binasının giriş
katında kurulan Akıllı Masa birimine, sorun şikayet ve önerisi olan vatandaşlar
şahsen başvurabildikleri gibi, e-mail, faks, t-belediye, sesli yanıt, telefon
ve web üzerinden de ulaşabiliyor. 444 5101 numaralı telefon ile, 0388 232 35 68
numaralı faks, beyaz.masa@nigde.bel.tr internet adresi ile Niğde Belediyesi’nin
web adresine ulaşan vatandaşlar, sorun istek ve taleplerini Akıllı Masaya
iletebiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder