30 Mart 2016 Çarşamba

 AİLE HEKİMLERİNE SÜRÜCÜ RAPORLARI EĞİTİMİ
    NİĞDE HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜNDE SAĞLIK RAPORLARI KONUSUNDA AİLE HEKİMLERİNE EĞİTİM VERİLDİ
    Niğde Halk Sağlığı Müdürlüğünde Sürücü Adayları ve Sürücülerde Aranacak Sağlık Şartları İle Muayenelerine Dair Eğitim Verildi. 2 grup halinde Halk Sağlığı Müdürlüğü eğitim salonunda eğitim düzenlendi.
     Yeni ehliyetler için istenecek belgeler , Karayolları Trafik Yönetmeliği'nde yapılan değişiklikle, 1 Ocak 2016 tarihinden itibaren mevcut ehliyetler, yeni tip sürücü belgeleriyle değiştirilmeye başlandı. Sağlık Raporunun vatandaşa ek bir maliyet getirmeyeceğini, sosyal güvenlikleri kapsamında aile hekimlerinden alınabileceğini belirtildi.
     Sürücü Adayları ve Sürücülere düzenlenen Sağlık Raporları konusunda tereddütleri gidermek ve birlikteliği sağlamak amacıyla Halk Sağlığı Müdürlüğü Aile Hekimliği ve Toplum Sağlığı Hizmetleri Şube Müdürü Dr.Paşa Mehmet EROL ve İl Emniyet Müdürlüğü Sürücü Belgeleri Sicil ve Arşiv Büro Amirliğinde görevli Polis Memuru Mehmet AĞCA tarafından aile hekimlerine yönelik eğitim verildi.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder