13 Mart 2016 Pazar

İŞ FİKRİ PROJE YARIŞMASI ÖDÜL TÖRENİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Niğde Ticaret ve Sanayi Odası (NiTSO) ile bünyesinde faaliyet gösteren Kadın Girişimciler ve Genç Girişimciler Kurulları’nın öncülüğünde bu yıl üçüncü kez düzenlenen “Kır Kabuğunu Bir Fikir de Sen Bul” adlı iş fikri proje yarışmasının ödül töreni gerçekleştirildi.
11 Mart 2016 Cuma günü Niğde Üniversitesi 1923 Konferans Salonu’nda düzenlenen ödül törenine Niğde Valisi Necmeddin Kılıç, Niğde Milletvekili ve TBMM İdari Amiri Erdoğan Özegen, Garnizon Komutanı J.Albay İbrahim Taşkın, Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, Niğde Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Adnan Görür, Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Uyanık, Niğde OSB Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Altunbaş, İl Emniyet Müdürü Ali Kemal Kurt, İl Genel Meclis Başkanı Mahmut Peşin, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar, daire müdürleri, NiTSO Meclis Üyeleri, kadın ve genç girişimciler kurul üyeleri, NiTSO üyeleri ve Niğde Üniversitesi öğrencileri katıldılar.

Programın açılış konuşmasını yapan NiTSO Yönetim Kurulu Başkanı Şevket Katırcıoğlu;  “Sözlerime sizlerle özel bir hususu paylaşarak başlamak istiyorum. Niğde Ticaret ve Sanayi Odası olarak bugün gerçekleştirdiğimiz ödül töreninin tarihini belirlerken; özellikle 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kapsayan haftayı tercih ettik. Bizleri kırmayarak bugün aramızda bulunan, Türkiye’nin başarılı kadın girişimcilerinden Sayın Meltem Kurtsan hanımefendiyi de özellikle kadın girişimcilerimize ve girişimci adaylarımıza rol model olması amacıyla ilimize davet ettik. Aile dokusunun temelini teşkil eden, doğumumuzdan ölümümüze dek bizi karşılıksız seven, şefkatin, fedakârlığın, sabrın ve özverinin sembolü olan kadınlarımızın, kadınlar gününü en içten duygularla kutluyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder