21 Nisan 2012 Cumartesi


BAŞARI ÇEMBERİ PROJESİ KAPSAMINDA
ÜSKÜL İLKÖĞRETİM OKULU’ NA ZİYARET 
 Çamardı Mehmet Akif Ersoy Yatılı İlköğretim Bölge Okulu 8/C Sınıfı öğrencileri İl Milli Eğitim Müdürlüğünün 2011/2012 Eğitim Öğretim Yılının II. Döneminde  İlköğretim okullarında Eğitim-Öğretimde  kaliteyi arttırmak, bu yöndeki çalışmaları yönlendirmek amacıyla başlattığı Eğitimde İyi Örnekler Başarı Çemberi Projesi kapsamında Okul Müdürü Orhan ÇETİN, Müdür Yardımcısı Fatma KORUCU ve Rehber Öğretmen B.Yasir ÖZTÜRK eşliğinde Çamardı İlçesi Üskül Yeniköy İlköğretim Okulu öğrencilerini ziyaret ettiler. 

    Projede Niğde İlin de bulunan 157 adet ilköğretim okulu 2011 Yılı SBS Puan ortalamalarına göre  1-11-21….-151 sıralaması şeklinde 10'ar basamak atlanarak toplamda 10 adet olmak üzere gruplandırıldı. Bu projenin hedefi başarı sıraları farklı olan okul müdürlerini ayda bir kez bir araya getirerek eğitimde iyi örnek uygulamalarının paylaşılması ve ortaya çıkan sorunların pratik çözümlerinin tartışılması. Bu çerçevede Niğde ilindeki ilköğretim okulları arasında başarı çemberi oluşturularak eğitim-öğretimdeki kaliteye ivme kazandırmak amaçlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder