17 Nisan 2012 Salı


Eynelli İlköğretim Okulu 'Bu Benim Eserim' proje yarışması için Kayserideydi


     Milli Eğitim Bakanlığı ve TÜBİTAK tarafından 'Bu Benim Eserim' sloganıyla Matematik ve Fen Bilimleri alanında düzenlenen proje yarışmasında, Eynelli İlköğretim Okulu önemli bir başarıya imza attı.  
  Niğde'den kabul edilen 3 matematik projesinden 1'i Eynelli İlköğretim Okulu öğrencilerine ait. Eynelli İlköğretim Okulu Müdürü Cemil AKDEMİR, MEB'in Türkiye genelindeki tüm ilköğretim okullarına yönelik düzenlediği yarışmaya öğrencileri Hakan TEKİN ve Sümeyye YALIN’ın, danışman öğretmenleri Zeynep AKPOLAT nezaretinde azimle çalışarak “Asal Üslü ve Fraktal El Ele” isimli projeleriyle büyük başarı elde ettiklerini ve Kayseri Bölge Finalinde Niğde’yi Temsil Ettiklerini söyledi. Ayrıca Sergi süresi içinde TÜBİTAK Bilim Kurulu'nun sergideki eserleri inceleyerek, Türkiye Finalleri için Ankara'ya gönderilecek 9 projenin belirleneceğini belirtti.
Bu Benim Eserim Proje Yarışması 10 - 11 Nisan 2012 tarihlerinde yapılıyor. Çamardı Eynelli Köyü İlköğretim öğrencileri Kayseri de " Asal Üslü ve Fraktal El Ele" isimli projeleri ile yarıştılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder