17 Nisan 2012 Salı


Bu Benim Eserim Proje Yarışması’ndan Niğde’den bir proje finale katılmaya hak kazandı.

Milli Eğitim Bakanlığı ve TÜBİTAK işbirliğiyle gerçekleştirilen "Bu Benim Eserim  Proje" yarışmasının bölge finali Kayseri’de gerçekleşti.

Kayseri, Aksaray, Kırşehir, Nevşehir, Niğde, Sivas ve Yozgat'tan ilköğretim 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin 3 bin 140 projeyle başvurduğu yarışmada dereceye giren projeler, Kadir Has Kongre ve Spor Merkezi'nde düzenlenen törende açıklandı. Niğde merkeze bağlı Kırkpınar Köyü Hacı Süleyman Filibeli İlköğretim Okulu’nun “Güvenlik için asansör sistemi” adlı projesi bölgede birinci olarak ilimizi Ankara’da temsil etmeye hak kazandı. 
Niğde’den Ankara’da yapılacak olan finale gitmeye hak kazanan Kırkpınar Hacı Süleyman Filibeli İlköğretim Okulu öğrencileri ödüllerini İl Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci’nin elinden aldı. Bu Benim Eserim Projesi kapsamında yapılan çalışmalara önem verdiklerini belirten Milli Eğitim Müdürü Ekinci, önümüzdeki yıl daha çok çalışma ile daha çok projeyi finallere göndermeyi hedeflediklerini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder