27 Nisan 2012 Cuma


MÜSTEŞAR YARDIMCISI BÜYÜKELÇİ BİRNUR FERTEKLİGİL VALİ ALİM BARUT’U
MAKAMINDA ZİYARET ETTİ
         Dışişleri Bakanlığı'nın tanıtım faaliyetleri hakkında bilgilendirmede bulunmak amacıyla Niğde' ye gelen, Müsteşar Yardımcısı Büyükelçi Birnur FERTEKLİGİL Niğde gezisinde ilk olarak Vali Alim BARUT’u makamında ziyaret etti. 
Buradaki konuşmasında  “Sayın Bakanımızın;    Valilerimizle tanışmak, görüşmek ve illerimizi ziyaret etmenin kamu diplomasisi açısından faydalı olacağı yönündeki talimatlarıyla hepimiz ziyaret etmek üzere belli illeri belirledik. Ben önce anne memleketim olan Kastamonu’ya gittim sonrasında Niğde’ye gelecektim ancak yoğunluklarımız sebebiyle bu ziyaretimi biraz geciktirmek zorunda kalmıştım. Siz de lütfettiniz kabul ettiniz, ayrıca çok güzel bir program yapılmış çok teşekkür ediyorum.” dedi.
         Vali Alim BARUT da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Büyükelçi Birnur FERTEKLİGİL’e Niğde’yi tanıtan bir tabak hediye etti.
          Valilik ziyaretinin sonunda Büyükelçi Birnur FERTEKLİGİL Valilik şeref defterini imzaladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder