26 Nisan 2012 Perşembe


EN SEVGİLİYE MEKTUP ÖDÜL GETİRDİ          
 ÇAMARDI YARIŞMADAN İKİ ÖDÜL İLE DÖNDÜ. ÇAMARDI BURÇ İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜR YARDIMCISI BÜYÜKLERDE , NAZMİYE PINAR İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİSİ DERECEYE GİRDİ. ÖDÜLE HAK KAZANDI.
Bor Belediyesi ve Genç Sanayici ve İşadamları Derneği (GESİAD) “En Sevgiliye Mektup” konulu kültürel etkinlik gerçekleştirdi. Kutlu Doğum Haftası nedeniyle Bor Belediyesi ve GESİAD’ın düzenlediği kültürel yarışmada; ilköğretim birinci kademe, ilköğretim ikinci kademe, lise ve 18 yaş üstü olmak üzere 4 farklı kategorilerde ödüller verildi. Gecede Asım Yıldırım, Selman Okumuş ve Mustafa Demirci konuk oldu. Asım Yıldırım hikâyeleri ile Mustafa DEMİRCİ ise tasavvuf müziği ile geceye renk kattı. Niğde Üniversitesi kapalı spor salonunda peygamber sevgisi salona sığmadı. Niğdelilerin bir araya geldiği gecede AK Parti Milletvekilleri Alparslan KAVAKLIOĞU ve Ömer SELVİ’nin yanı sıra Niğde Belediye Başkanı Faruk AKDOĞAN, Bor Belediye Başkanı Sıtkı ERAT, AK Parti İl Başkanı Ahmet ÖZMEN de geceye katılanlar arasında yer aldı.
Gecenin sonunda “En Sevgiliye Mektup” yarışmasının sonuçları açıklandı. Ve ödüller sahiplerini buldu. İlçemizi temsil eden Nazmiye Pınar İlköğretim Okulu 7/A sınıfı öğrencisi Nedime GÜNGÖRDÜ İlköğretim İkinci kademe öğrencileri arasında 3. Olarak çeyrek altının sahibi oldu. 18 yaş ve üstü kategorisinde yarışmaya katılan Burç İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı İsmail GÖK mektup yarışmasında 3. Olmayı başardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder