5 Nisan 2012 Perşembe


DEPREMZEDELERE MORAL GECESİ
                  BURÇ İLKÖĞRETİM OKULUNDAN VEFA ÖRNEĞİ
Burç İlköğretim Okulu Aile Birliği Demirkazık Dağ Evi ve Sosyal Tesislerinde misafir edilen Vanlı Depremzedelere yönelik gece düzenledi.

 Geceye önderlik eden Burç İlköğretim Okulu Aile Birliği Yönetim Kurulu Vanlı Depremzedeleri öğrenci, öğretmen ve velilerin katılımı ile birliktelik yemeği ve sonrasında program icra edildi. Burç Belediyesinin de destek verdiği organizasyonda misafirler gönlünce bir gece geçirdi. Kaynaşma yemeğini Okul-Aile Birliği Başkanı Hacı Emin KARA tertip etti. Toplantıya Burç Beldesi Başkan Vekili Hikmet TİPİ, Çamardı AK Parti İlçe Başkanı Gafur KARACA ile Burç beldesinin sakinleri iştirak etti. Yemeğin ardından Burç İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı İsmail GÖK, bir konuşma yaptı. Kardeşlik mesajlarının verildiği gecede Vanlı Depremzedeler duygusal anlar yaşadı. Müdür Yardımcısı İsmail GÖK, “Bu topraklar üzerinde özgürce birlikte yaşamaktan mutluluk duyuyoruz. Doğduğumuzda birlikte olduğumuz gibi gelecekte de birlikte yaşama arzusunu yüreğimizde taşıyoruz." dedi.          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder