26 Nisan 2012 Perşembe


Mini  Kitap Fuarı Sona Erdi
İLÇEDE BİRKAÇ İLK YAŞANDI
      Çamardı Kaymakamlığı ve Çamardı Milli Eğitim Müdürlüğünün iş birliği ile hazırlanan Atomik Yayıncılığın organize ettiği  “ Kitap Kumbaram “ eğitime destek projesi kapsamında ilçe ilkler yaşandı.
     Kitap Fuarı’nın açılışını Kaymakam Mehmet F. DÖNMEZ , Belediye Başkan Vekili Yaşar DEVELİ ve Milli Eğitim Müdürü Mehmet ULUSOY yaptı.
      Çamardı ilçesinde Bir İlk
     Açılışa Kaymakam Mehmet F.DÖNMEZ , Belediye Başkan V. Yaşar DEVELİ , Milli Eğitim Müdürü Mehmet ULUSOY , Emniyet Amiri Barış KAÇAN ,İlçe Müftüsü Hayri ERENAY , Mal Müdürü Enver PERİŞAN , Öğretmen Evi Müdürü Ali İhsan YILDIZELİ , Ç.P.L Müdürü Bayram ÖZER , İ.H.L Müdürü Naci ÖZAY , B.Polis Birol DEYNEKLİ , Halk Eğitim Müdür Yrd. , Öğretmen , öğrenciler , Milli Eğitim Şube Müdürleri Nurgül ÇETİN ve Hacı DÜNDAR katıldı.
          Ilçede bir ilk yaşandı . Mini Kitap Fuarı beş gün açık kaldı. Tüm ilçe okul öğrenci ve öğretmenleri ve vatandaşlar Kitap Fuarını ziyaret etti.
          Öğrenciler kumbaralarındaki harçlıkları ve artı 10 TL ile kitap aldılar. Böyle bir ortamda bulunma şansını yaşadılar. Mini Kitap Fuarında 1500 çeşit , 45 bin kitap bulunduğu belirtildi .Kitap fuarının açık olduğu süre içinde 22.000 kitabın ilçe öğrencileri ve vatandaşlara kazandırıldığı açıklandı.
         Kaymakam Mehmet F. DÖNMEZ , Kitap Fuarını gezdi. Kitapları inceledi. Kitap Fuarı sorumlusu Nuri BAYAR , Kaymakam ve beraberindekilere bilgiler verdi.




          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder