24 Nisan 2012 Salı

Küçükler Görevleri Büyüklerden Devraldı



     YARININ BÜYÜKLERİ YÖNETİMDELER
            23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı sebebi ile koltukları devralan küçükler, büyükleri aratmadılar.
   Çamardı Kaymakamlık makamına Yatılı İlköğretim Bölge Okulundan Ayşenur TEKİR, Belediye Başkanlığı koltuğuna Nazmiye Pınar İ.Ö.Okulundan Nedime GÜNGÖRDÜ , YİBO ‘ dan Fatma H.AYDOĞAN Savcılık Makamına , Nazmiye Pınar İ.Ö.Okulundan Duygu İYİ Milli Eğitim Müdürlüğü makamına , Atatürk İlköğretim Okulundan Seda KAYA Garnizon Komutanlığı koltuklarını devir aldılar.
    Çamardı Kaymakamlık koltuğunu Kaymakam DÖNMEZ , Mehmet Akif Ersoy Yatılı İlköğretim Bölge Okulu öğrencisi Ayşenur TEKİR ‘ e Devretti
     Çocuk Kaymakam Ayşenur TEKİR , eğitime ve asayişe önem verdiğini belirterek , YİBO ‘ nun bahçesin de düzenleme yapılmasını istedi. Bunun için Belediye Başkanı Nedime GÜNGÖRDÜ’ yü arayarak okul bahçesine kum ve bank istedi.
      Kütüphanenin yetersiz olduğunu , gençlere uygun kitapların olmasını ve kütüphanede bilgisayar olmasını istedi.    Ayrıca ilçe de büyük eksiklik olan konferans salonunun yapılması gerektiğini belirtti.
       YİBO Müdür Yardımcısı Memmet YILMAZ , Kaymakam Mehmet DÖNMEZ’ e plaket takdim etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder