2 Şubat 2018 Cuma

TERZİLER ODASI GELİŞTİRME EĞİTİMLERİ TOPLANTISI YAPILDI

Niğde Terziler Odası Başkanlığı geçtiğimiz gün yapılan proje tanıtım toplantısının ardından “Niğde Terziler Odası Başkanlığı Kurumsal Kapasite Geliştirme Eğitimleri” başlıklı projenin eğitim toplantısı gerçekleşti.
Niğde Terziler Oda Başkanı Alim Yeşil önderliğinde ve Yönetim Kurulu Üyelerinin de desteği ile gerçekleşen “Niğde Terziler Odası Başkanlığı Kurumsal Kapasite Geliştirme Eğitimleri projesi” eğitimleri yoğun bir katılımla önceki gün Ciğerci Bahattin’de verilen yemeğin ardından verildi.
Ahiler Kalkınma Ajansı destekli bu projeyi tanıtmak ve eğitimlerini vermek üzere Niğde’ye gelen Müşteri İlişkileri Eğitmeni Prof. Dr. Mete Sezgin ve Türk Ticaret Mevzuatı Eğitmeni Yrd. Doç. Dr. Halit Akmeşe, Oda üyelerine  Kurumsal Kapasite Geliştirme Eğitimleri başlığı altında oda üyelerine bir çok konuda bilgi verdiler.
 Eğitim seminerine Niğde Esnaf Odalar Birliği Başkanı Erdoğan Aykin, Niğde Demirciler Oda Başkanı Turgut Taygur’un yanı sıra diğer oda başkanları ve temsilcileri de katıldı.

Eğitim toplantısının açılış konuşmasını yapan Niğde Terziler Oda Başkanı Alim Yeşil, bu tür projelerin devam edeceğini bundan sonra ki süreçte de oda üyeleri için bu tür projelerin gelişerek devam edeceğini söyledi ve katılımcılara teşekkür etti.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder