5 Şubat 2018 Pazartesi

VALİ YILMAZ ŞİMŞEK, MEVLANA ORTAOKULUNU ZİYARET ETTİ
Vali Yılmaz Şimşek, 2017-2018 eğitim-öğretim yılı 2. dönem açılışı dolayısıyla Mevlana Ortaokulunu ziyaret ederek okul idarecileri ve öğrencilerle bir araya geldi.
İl Emniyet Müdürü Salim Cebeloğlu ve İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar’ın eşlik ettiği ziyarette sınıfları tek tek gezerek öğrencilerle sohbet eden Vali Yılmaz Şimşek, Okul İdaresi okul Aile Birliği Başkanı ve öğretmenlerle, düzenlenen toplantıda bir araya geldi.
Madde bağımlılığı, okul güvenliği, ulaşım, servisler, asayiş ve eğitim kalitesinin konuşulduğu toplantıda Vali Yılmaz Şimşek, eğitim ve öğretimin önemine vurgu yaptığı konuşmasında 1. Dönemde olduğu gibi 2. Döneminde başarılarla dolu geçmesini temenni etti.

Gerçekleştirilen toplantıda, Okul Müdüründen öğrenci, öğretmen ve personel sayısı ile okulun fiziki durumu hakkında bilgi alan Vali Yılmaz Şimşek, öğretmenlerle bir süre sohbet ederek sorunlarını dinledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder