28 Şubat 2017 Salı

28 . VERGİ HAFTASI BAŞLADI

NİĞDE'DE VERGİ HAFTASININ 28. YIL DÖNÜMÜ ETKİNLİKLERİ BAŞLADI

İl Defterdar Vekili Nurettin Akdaş, Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası Başkanı Hikmet Bekil ve Defterdarlık Personeli ile Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler  Odası Yönetim Kurulu Üyelerinden oluşan heyet Vergi Haftası etkinlikleri kapsamında Niğde Valisi Ertan Peynircioğlu’nu ziyaret etti.
Valilik Makamında gerçekleşen ziyarette; İl Defterdar Vekili Nurettin Akdaş’tan çalışmaları hakkında bilgi alan Vali Peynircioğlu ziyaretlerinden dolayı Defterdarlık Personeline ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası Yönetim Kurulu Üyelerine teşekkürlerini ifade ederek, Vergi Haftasının 28. Yıl dönümünü kutladı.
Ziyarette vergi bilincinin yaygınlaşmasının önemine değinen Vali Ertan Peynircioğlu; “Vergi; bir Ülkenin kalkınmasında, güvenlik, sağlık ve eğitim gibi hizmetlerin düzenli olarak Vatandaşa ulaştırılmasında en önemli unsurlardandır. Vergi Dairelerimiz bu noktada önemli bir görev yapmaktadırlar. Ayrıca Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlerimizde Devlet ve Vatandaş arasında köprü vazifesi görmektedir. Vatandaş olarak hepimiz vergilerimizi düzenli olarak ödersek Ülke olarak daha istikrarlı, daha müreffeh yaşarız. Hepinize görevlerinizde başarılar diliyorum.” dedi.

Makam ziyaretinde İl Defterdar Vekili Nurettin Akdaş Vali Ertan Peynircioğlu’na çiçek takdim etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder