23 Aralık 2016 Cuma

“Psikolojik Danışmada Sistemik Yaklaşım”

Niğde Ömer Hailsdemir Üniversitesinde “Psikolojik Danışmada Sistemik Yaklaşım” Konulu Konferans Gerçekleştirildi
Ömer Halisdemir Üniversitesi’nde “Psikolojik Danışmada Sistemik Yaklaşım” konulu konferans gerçekleştirildi.
Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Konser Salonu’nda gerçekleştirilen etkinliğe, Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölüm Başkanı ve Rehberlik ve Psikolojik Danışma (PDR) Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Yasemin Yavuzer, PDR Anabilim Dalı öğretim üyesi ve PDR Kulübü Akademik Danışmanı Yrd. Doç. Dr. Güldener Albayrak, akademisyenler ve çok sayıda öğrenci katıldı.
Psikolojik danışma kuramları, sistemik yaklaşım ve teknikleri hakkında bilgilerin verildiği konferansa Çukurova Üniversitesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Oğuzhan Kırdök konuşmacı olarak katıldı.
Konuşmasında kuramların, psikolojik danışma için adeta bir yol gibi olduğunu dile getiren Yrd. Doç. Dr. Oğuzhan Kırdök, her psikolojik danışmanın bir kuramı özellikle temel alması gerektiğini, ihtiyaç duyduğunda ise diğer kuramlardan destek alabileceğini belirtti.

PDR Kulübü yönetim kurulu öğrencilerinin katkılarıyla hazırlanan program, Doç. Dr. Yasemin Yavuzer’in Yrd. Doç. Dr. Oğuzhan Kırdök’e teşekkür belgesi takdimi ile sona erdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder