14 Aralık 2016 Çarşamba

Ticaret Odasından Hayırlı Olsun Ziyareti


Niğde SGK İl Müdürü Mustafa AYDOĞDU, Niğde Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Şevket KATIRCIOĞLU ve Yönetimini makamında ağırladı.
Niğde SGK İl Müdürü Mustafa AYDOĞDU’ya bir hayırlı olsun ziyareti de Niğde Ticaret Odası’ndan geldi. Ziyarete Niğde Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Şevket KATIRCIOĞLU ve yönetim Kurulu üyeleri katıldı. Ziyarette Yönetim Kurulu adına konuşan Şevket KATIRCIOĞLU, İl Müdürü AYDOĞDU’ya yeni görevinde başarılar diledi. KATIRCIOĞLU; ” Hem bizler hem kendileri temelde ana amacımız Niğde’ye hizmet etmek. İnşallah Niğde’ye birlikte en güzel şekilde hizmet ederiz. Kendilerine Niğde’mize hoş geldiniz diyorum, görevlerinde başarılar diliyorum” dedi

Niğde SGK İl Müdürü Mustafa AYDOĞDU, hayırlı olsun ziyareti kapsamında yapılan ziyaretlerin kendisini çok mutlu ettiğini söyledi. Aydoğdu, “Şevket KATIRCIOĞLU ve Yönetimine bu anlamlı ve nazik ziyareti için öncelikle çok teşekkür ediyorum. Niğde Ticaret Odası, kent ekonomisi için ilimizin en önemli kurumlarının başında geliyor. Ülkemizin büyümesi ve kalkınmasında işadamlarımızın rolü çok büyük Niğde’mizde yaptığınız çalışmalar ilimizin ekonomisini de canlandıracak. Elbirliğiyle Niğde için çalışacağız” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder