8 Aralık 2012 Cumartesi


ZZTK, TANITIM ETKİNLİKLERİYLE ANADOLU’YA ZEYTİN VE ZEYTİNYAĞINI SEVDİRECEK

Zeytin ağacı varlığını 90 milyondan 180 milyona çıkaran Türkiye önümüzdeki 4-5 yıllık süreçte zeytin ve zeytinyağı üretiminde dünya ikinciliğine yerleşecek. 650 bin ton zeytinyağı, 1 milyon 200 bin ton sofralık zeytin üretiminin hedeflendiği zeytincilik sektöründe ihracatı arttırmak için yurtdışında yoğun tanıtım kampanyası yürüten Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitesi, yurt içinde de zeytin ve zeytinyağı tüketimini arttırmak için Anadolu’da zeytin ve zeytinyağı tanıtım ve tadım etkinlikleri’nin üçüncü halkasına Eskişehir’den start verdi. Sırada Antalya ve Diyarbakır var.

Yeni sezona girmenin coşkusunun yaşandığı zeytincilik sektöründe, bir yandan hasat devam ederken, bir yandan hasat edilen ürünlerin tüketimini arttırma çalışmaları sürüyor. Türkiye’nin ürettiği zeytin ve zeytinyağının yurtiçinde ve yurtdışında tanıtımı için çalışan Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitesi, yeni sezona girilmesi ile birlikte tanıtım çalışmalarına hız verdi.

Kasım ayı içerisinde 14-16 Kasım 2012 tarihlerinde Çin’de düzenlenen Food Hospitality China 2012 Fuarı ile 26-29 Kasım 2012 tarihlerinde Irak’ın Erbil kentinde düzenlenen Agro Food 2012 Fuarı’na katılarak yeni hasat zeytin ve zeytinyağlarımızı alıcıların beğenisine sunan ZZTK, şimdi de Anadolu’da zeytin ve zeytinyağı tanıtım ve tadım etkinliklerine hız verdi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder