28 Şubat 2016 Pazar

ÇAMARDI İLÇESİNDEKİ GİRİŞİMCİ ADAYLARI SERTİFİKALARINI ALDILAR
Niğde Ticaret ve Sanayi Odası (NiTSO), KOSGEB Niğde Müdürlüğü ve Ahiler Kalkınma Ajansı işbirliği ile düzenlenen Çamardı İlçesi Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi’nin sertifikaları Çamardı Çok Programlı Anadolu Lisesi Salonu'nda düzenlenen bir programla katılımcılara verildi.

Programa, Çamardı Kaymakamı Mustafa Serin, Çamardı Belediye Başkanı Yavuz Soylu, NiTSO Yönetim Kurulu Başkanı Şevket Katırcıoğlu, NiTSO Meclis Başkanı Mehmet Ayduğan, NiTSO Onursal Başkanı Serdar Ecemiş, NiTSO Meclis Üyeleri, KOSGEB Niğde Müdürü M.Haşim Karaman, Çamardı İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Eke, Çamardı Halk Eğitim Müdürü Taner Özen ve kursiyerler katıldılar.
Programın açılış konuşmasını yapan NiTSO Yönetim Kurulu Başkanı Şevket Katırcıoğlu; "Sizlerin de bildiği gibi girişimcilik eğitimleri yeni işyerleri açılmasına ve yeni istihdam alanları oluşmasına katkı sağlamaktadır. Girişimcilik unsuru ülkemizin hedeflerine ulaşmasında anahtar rolünü üstlenmektedir. Bölgemizde de bu konuda bir potansiyel olduğunun farkındayız ve bunun değerlendirilmesi amacı ile yeni eğitimlerin verilmesi, eğitimlerin yaygınlaştırılması ve iş kurma potansiyeli olan kişiler ile özellikle iş kuracak kişilerin konudan haberdar edilerek farkındalığın artırılmasını hedeflemekteyiz.
Bu girişimcilik eğitiminin düzenlenmesinde emeği geçen KOSGEB Müdürlüğü’ne, Ahiler Kalkınma Ajansı Genel Sekreterliği’ne, eğitimin Çamardı ilçemizde düzenlenmesine katkı sağlayan Çamardı kaymakamlığımıza ve halk eğitim müdürlüğümüze  teşekkürlerimizi sunuyor, yeni girişimcilerimizin açacağı işletmelerin ülkemize ve ilimize hayırlı olmasını temenni ediyorum" diye konuştu.
Program, katılımcıların sertifikalarını almaları ile son buldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder