29 Şubat 2016 Pazartesi

 ÖMER FETHİ GÜRER PATATES VE ELMA ÜRETİCİSİ İÇİN ÇAĞRI YAPTI
            Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer  TBMM’de yaptığı konuşmada hafta sonu gezdiği köy ve kasabalarda  üreticinin mağdur olduğunu gördüğünü belirterek, üreticilerin sorunları için acil çözüm istedi.
            Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer şöyle konuştu:“ Hafta sonu Niğde'nin köy ve kasabalarını gezdim. Vatandaşımızın önceliği tabii ki terör, şehitlerimizden dolayı büyük üzüntü  duyuyorlar. 

             Bunun yanında, Niğde tarım ve hayvancılıkla geçimini sağlayan bir bölge. Köylerimizde patates depoda kaldığı için... Vatandaşımız çay parası olmadığından kahveye çıkamaz duruma gelmiş. Yetkilileri birkaç kez uyarmıştım, Sayın Bakana da durumu ilettiğimde fazlalık olmadığını söylemişti bütçe görüşmelerinde. Oysa depodaki patates çimlenmiş ve çürümeye başlıyor. Keza aynı durum elma üreticisi için de söz konusu. Son olarak süt üreticimiz de mağdur durumda. Esnaflarımızla konuştum, onlar da gidişattan memnun değiller. Hükûmetimizin özellikle patates ve elma üreticileri için önlem almasını öneriyorum -bunun için de büyükşehir belediyelerimiz geçici olarak çözümün adresi- yoksa bu yıl üretim, ekim, dikim yapamayacak durumdalar. Yetkilileri göreve davet ediyorum.”dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder