16 Şubat 2016 Salı

YAŞAM BOYU ÖĞRENME
  1.İlçe Hayat Boyu Öğrenme Halk Eğitimi Planlama Ve İşbirliği Komisyonu Toplantısı Yapıldı.

      2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı 1. İlçe Hayat Boyu Öğrenme Halk Eğitimi Planlama ve İşbirliği Komisyonu Toplantısı Çamardı Kaymakamı Mustafa SERİN´in başkanlığında Halk Eğitim Merkezi çok amaçlı salonunda yapıldı.
     Toplantıya Belediye Başkanı Yavuz SOYLU, İlçe Cumhuriyet Savcısı Alpaslan ŞİRİN, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Eke ve ilgili İlçe idare amirleri katıldı.
2015 Yılında Halk Eğitim bünyesinde altı ayrı branşta (Dil kursları , spor kursları, okuma kursları vb.)  toplam 45 kurs açılarak bu kurslarda 499 bayan olmak üzere toplam 1080 kursiyerin  eğitim aldığı tespit edildi.
   Kaymakam ve beraberindeki heyet dikiş atölyesini gezerek yapılan çalışmalar hakkında kurs öğreticisinden bilgi aldılar.
    Kaymakam Mustafa SERİN İlçede, İlçe Halk eğitim Müdürlüğü bünyesinde yapılan çalışmalar, organizasyonlar ve yürütülen faaliyetlerden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Halk Eğitim müdürlüğü personeline ve diğer İlçe İdare Amirlerine gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ederek başarılı çalışmalarının devamını diledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder