23 Şubat 2016 Salı

NİTSO VE AHİKA İŞBİRLİĞİNDE DÜZENLENEN EĞİTİMLER İÇİN SERTİFİKA PROGRAMI DÜZENLENDİ
Niğde Ticaret ve Sanayi Odası (NiTSO) ile Ahiler Kalkınma Ajansı (AHİKA) işbirliğinde gerçekleştirilen Pazarlama Yönetimi, İnsan Kaynakları Yönetimi, Mali İşler ve Finans Yönetimi ve Genel Yönetim eğitimlerinin sertifikaları, Niğde Ticaret ve Sanayi Odası'nda düzenlenen bir programla katılımcılara verildi.
Programa, NiTSO Yönetim Kurulu Başkanı Şevket Katırcıoğlu, Meclis Başkanı Mehmet Ayduğan, Onursal Başkanı Serdar Ecemiş, NiTSO Yönetim Kurulu Üyeleri, AHİKA Niğde İl Koordinatörü Davut Yeşil ve sertifika alacak kişiler katıldılar.
Sertifika takdim programında konuşan NiTSO Yönetim Kurulu Başkanı Şevket Katırcıoğlu, "2015 yılı içerisinde üyelerimize yönelik olarak gerçekleştirdiğimiz anket çalışmasında, Pazarlama Yönetimi, İnsan Kaynakları Yönetimi, Mali İşler ve Finans Yönetimi ve Genel Yönetim eğitimleri en çok talep edilen eğitim konuları olarak karşımıza çıktı.
Finansal anlamda yönetim ve fon kaynaklarına ulaşım açısından daha kısıtlı imkanlara sahip olan küçük ve orta boy işletmelerde, finans, pazarlama, insan kaynakları yönetimi ve genel yönetim bileşimlerini daha bilinçli uygulama konusunda, rekabetin arttığı bir döneme giriyoruz.
Kobilerde firma sahibi, ara kademe yöneticileri ve her düzeydeki diğer personelden oluşan insan kaynaklarının nitelik ve becerileri firma performansını doğrudan etkilemektedir.
Bu düşünceler ve gelen talepler doğrultusunda, Niğde Ticaret ve Sanayi Odası olarak Ahiler Kalkınma Ajansı'nın teknik destek programına "KOBİ’lerin Kurumsal Kapasitelerinin Geliştirilmesi" adlı proje ile başvuru yaptık ve üyemiz olan KOBİ yönetici ve personellerine yönelik eğitim programı düzenlemeyi amaçladık.

Söz konusu eğitimlerden en verimli şekilde faydalanılabilmesi için Niğde Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ile görüşmeler yaptık ve eğitimlerin alanında uzman kişiler tarafından verilmesini sağladık. Almış olduğunuz eğitimlerin fayda sağlamasını diliyorum" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder