13 Mart 2017 Pazartesi

ÖĞRENCİLER, SORUN, ÖNERİ VE TALEPLERİNİ 

PAYLAŞTI 


Niğde Valisi Ertan Peynircioğlu, İl Merkezinde bulunan Ortaöğretim Yurtlarını ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi.
Ortaöğretim Yurtlarına gerçekleştirdiği ziyaretlerde Vali Peynircioğlu’na İl Emniyet Müdürü Ali Kemal Kurt, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Ali Nebol, İl Sağlık Müdürü Yılmaz Yücel, Gençlik ve Spor İl Müdürü Harun Turan ile İl Kültür ve Turizm Müdürü Selçuk Demirtaş eşlik etti.
Sırasıyla Faik Şahenk Anadolu Teknik Lisesi, Mehmet Akif Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Hüdavend Hatun İşitme Engelliler Ortaokulu ile Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde bulunan yurtları ziyaret ederek incelemelerde bulunan Vali Peynircioğlu, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar’dan okulların eğitim kalitesi ve kapasiteleri hakkında bilgi aldı.
Ziyaretleri esnasında öğrencilerle de bir araya gelerek onların, sorunlarını, taleplerini ve önerilerini dinleyen Vali Peynircioğlu, Öğrencilere derslerinde başarılar dileyerek, “Sizler bu ülkenin geleceğisiniz. Bu ülke gelecek nesilde sizlerin yaptığı hizmetlerle daha güzel yerlere gelecek. Okuyun ülkenize, milletinize ve ailenize faydalı birer birey olun.” dedi.
İncelemeleri sırasında okulların yemekhanesini de gezen Vali Peynircioğlu, aşçılarla sohbet ederek, öğrenciler için hazırlanan yemekleri inceledi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder