16 Mart 2017 Perşembe

VALİ PEYNİRCİOĞLU NİĞCAM’I ZİYARET ETTİ



Niğde Valisi Ertan Peynircioğlu Niğde Organize Sanayi Bölgesinde bulunan NİĞCAM’ı ziyaret ederek fabrikada incelemelerde bulundu.
Gerçekleştirilen ziyarette Niğde Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve NİĞCAM Yönetim Kurulu Başkanı Şevket Katırcıoğlu, Niğde Ticaret Borsası Başkanı ve NİĞCAM Yönetim Kurulu Üyesi Zafer Uyanık ile NİĞCAM Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Cem Ercan ile görüşen Vali Peynircioğlu fabrikanın Yönetim Kurulu Başkanı Şevket Katırcıoğlu’ndan fabrikanın kapasitesi ve üretimi konusunda bilgi aldı.
Fabrikada camın nasıl işlendiği hakkında işçilerle sohbet eden Vali Peynircioğlu, Fabrika Yönetimi ile birlikte tesisteki üretim bölümlerini gezdi.

NİĞCAM Yönetim Kurulu Başkanı Şevket Katırcıoğlu’nun fabrikanın kapasitesi, üretimi, işçi sayısı ve teknik konularda bilgi aktardığı gezide Vali Peynircioğlu ise “İlimiz Niğde’de yatırımların artması bizleri mutlu ediyor. Öte yandan artan yatırımlar istihdama da büyük bir katkı sağlıyor. Ülkemiz ve ilimiz ekonomisine  katkıda bulunan NİĞCAM Yönetim Kuruluna ve Çalışanlarına başarılar diliyorum” dedi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder