21 Mayıs 2017 Pazar

“Sosyal Güvenlik” Konulu Yarışmada Dereceye Giren Öğrencilere Plaket Verildi

            Etkin Rehberlik ve Denetim Yoluyla Kayıtlı İstihdamın Teşviki II (KİTUP II) projesi kapsamında Sosyal Güvenlik Kurumu ile Milli Eğitim Bakanlığı arasında protokol imzalanmış ve bu protokol kapsamında 2016 yılında “Sosyal Güvenlik Elçisi Belgesi” verilen 4. Sınıf öğrencileri arasından 2017 Nisan ayında Türkiye çapında Sosyal Güvenlik konulu yarışma düzenlenmiştir.
            Yarışmada dereceye giren öğrencilerin ödülleri 2017 Sosyal Güvenlik Haftası kapsamında Niğde SGK İl Müdürlüğünde düzenlenen plaket töreninde takdim edildi.
            Niğde Sosyal Güvenlik İl Müdürü Mustafa AYDOĞDU, Niğde İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, Niğde Sosyal Güvenlik İl Müdür Yardımcısı Nurhan BAYER, Niğde İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ahmet ŞENEL ve Niğde SGK İl Müdürlüğü Araştırmacıları Çakır ÇETİN, Ömer Faruk İlHAN ve Önder ATAKAN’ın yanı sıra okul Müdürleri ve SGK İl Müdürlüğü personelinin katıldığı törende 1. olan Cumhuriyet İlkokulu öğrencisi Berat ALDAĞ, 2. olan Cumhuriyet İlkokulu öğrencisi Begüm ARSLAN ve 3. olan Selçuk İlkokulu öğrencisi Hatice KARACA’ya plaket takdim edilerek hediyeleri verildi.
                SGK   İl Müdürü Aydoğdu ve İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar öğrencileri tebrik ederek bundan sonraki tahsil hayatlarında başarılar diledi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder