17 Haziran 2017 Cumartesi

NİĞDE’DE ÇEVRE EĞİTİM MERKEZİ TÖRENLE AÇILDI
Niğde’de öğrencilere çevre bilincini aşılamak amacıyla Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü bünyesinde kurulan Çevre Eğitim Merkezi’nin açılışı Vali Ertan Peynircioğlu’nun katılımı ile gerçekleştirildi.
Gerçekleştirilen törene Niğde Valisi Ertan Peynircioğlu, Ömer Halisdemir Üniversitesi Rektör V. Mehmet Şener, İl Jandarma Komutanı J. Albay İdris Tataroğlu, İl Emniyet Müdürü Ali Kemal Kurt, İl Genel Meclis Başkanı Bülent Küçüktuna, Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Hamdi Görkem Gençtürk, Kurum Müdürleri ile davetliler ve öğrenciler katıldı.
Tören öncesi açılış kurdelesini kesen Niğde Valisi Ertan Peynircioğlu, “Bizler için hayati önem taşıyan çevreyi atalarımızdan miras değil, torunlarımızdan ödünç aldık. Bu bilinçle hareket edip çevremizi kirletmeden gelecek kuşaklara daha iyi bir durumda devretmemiz gereklidir. Bu nedenle çocuklarımızda çevre şuurunun oluşması için bugün açılışını gerçekleştirdiğimiz Çevre Eğitim Merkezi bu işin tatbikat merkezi olacaktır. 
Bu vesile ile Merkezimizin açılmasında emeği geçen herkese tekrar teşekkür ediyorum. Merkezimizin hayırlı olmasını diliyor, başarılı, sağlıklı ve güzel çalışmalar yapılmasını temenni ediyorum.” şeklinde konuştu.
Açılışta, çevre eğitimini başarıyla tamamlayarak ‘Kahraman Çevreci’ olmaya hak kazanan minik öğrencilere sertifika veren Vali Peynircioğlu ve beraberindeki Protokol Üyeleri törenin sonunda yine çevreye göstermiş oldukları duyarlılık nedeni ile 14 öğrenciye bisiklet hediye etti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder