17 Haziran 2017 Cumartesi

VALİ PEYNİRCİOĞLU SANAYİCİ VE İŞ ADAMLARI İLE İFTARDA BİR ARAYA GELDİ
Vali Ertan Peynircioğlu Niğde Organize Sanayi Bölgesi Başkanlığı tarafından düzenlenen iftar yemeğinde sanayici ve iş adamları ile bir araya geldi.
Organize Sanayi Bölgesi Sosyal Tesislerinde düzenlenen programa Vali Ertan Peynircioğlu’nun yanı sıra Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, Cumhuriyet Başsavcısı Seyfullah Öselmiş, Adalet Komisyonu Başkanı Osman Soydal,  Ömer Halisdemir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Adnan Görür, İl Jandarma Komutanı Jan. Albay İdris Tataroğlu, İl Emniyet Müdürü Ali Kemal Kurt, Organize Sanayi Bölge Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Altunbaş, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şevket Katırcıoğlu, Niğde Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Uyanık, Kurum Müdürleri, Sanayici ve İş Adamları katıldı.
Programda İlimizin kalkınmasında yatırımların ve sanayinin önemine değinen Vali Peynircioğlu “Ramazan ayı insanları birbirine yakınlaştıran, sofraların paylaşıldığı bereket ayıdır. Böyle manevi bir akşamda bizleri bir araya getiren Organize Sanayi Bölge Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Altunbaş’a ve ekibine teşekkür ediyorum. Ramazan ayının hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum.” şeklinde konuştu.

İftar programı edilen duaların ardınd
an son buldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder