9 Haziran 2017 Cuma



VALİ PEYNİRCİOĞLU ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU
2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Karne Töreni Niğde Valisi Ertan Peynircioğlu’nun katılımı ile 23 Nisan Havacılar İlkokulu’nda yapıldı.
Gerçekleştirilen törene Niğde Valisi Ertan Peynircioğlu, Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, İl Jandarma Komutanı J. Albay İdris Tataroğlu, İl Emniyet Müdürü Ali Kemal Kurt, İl Genel Meclis Başkanı Bülent Küçüktuna, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar, Kurum Müdürleri, Öğrenciler ve Veliler katıldı.
Protokol üyeleri ile birlikte sınıfları gezerek öğrencilere karnelerini veren Vali Peynircioğlu, öğrencilerle tek tek sohbet etti.
Öğrencilerden yaz tatilinde dinlenmelerini isteyen Vali Peynircioğlu karne dağıtım töreni sonrası yaptığı konuşmasında “2016-2017 Eğitim Öğretim Yılını bu gün itibarıyla sonlandırmış bulunmaktayız. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın yetişmesinde büyük emekler sarf eden başta annelerimiz olmak üzere tüm velilerimize, öğretmenlerimize ve Milli Eğitim Müdürlüğü İdarecilerine ve Personeline ülkemiz ve geleceğimiz adına teşekkür ediyorum.
Bilindiği üzere Niğde’mizde eğitim adına çok güzel başarılara imza atılıyor. Her geçen gün ilimiz eğitiminde başarı seviyesi yükseliyor.  Eğitim çıtasının yükselmesinde emeği geçen herkese tekrar teşekkür ediyorum. Çocuklarımıza iyi, güzel ve kendilerine faydalı olacak bir tatil dönemi diliyorum.  Ayrıca bu vesile ile öğrencilerimizin ve tüm vatandaşlarımızın Ramazanlarını da tebrik ediyorum.” dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder