12 Haziran 2017 Pazartesi

“YETİM GÜLERSE DÜNYA GÜLER” İFTARDA HAYAT BULDU
Her yıl Ramazan ayının 15. Günü kutlanan “Dünya Yetimler Günü”  münasebeti ile Niğde Öğretmene vinde BEM- BİR SEN ve Niğde İHH İnsani Yardım Derneği katkılarıyla İftar Programı düzenlendi.
Düzenlenen iftar
programına Niğde Valisi Ertan Peynircioğlu, AK Parti Genel Sekreter Yardımcısı Niğde Milletvekili Alpaslan Kavaklıoğlu ve eşi Gonca Kavaklıoğlu, Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, BEM-BİR-SEN Genel Başkan Yardımcısı Gürkan Alper, Kurum Müdürleri, BEM- BİR SEN Niğde İl Başkanı Ergün Yılmaz, (İHH) İnsan Hak ve Hürriyetleri İnsani Yardım Derneği  Niğde Şube Başkanı Ömer Keskin ile yetim çocuklar ve yakınları katıldı.
                İftar yemeğinin ardından yetim çocuklara ve dünyanın farklı bölgelerinden ülkelerini terk etmek zorunda kalarak ülkemize gelmiş ailelerin çocuklarının, dağıtılan hediyelerle sevindiği programda konuşan Niğde Valisi Ertan Peynircioğlu; “Mübarek Ramazan ayının en güzel iftar yemeğinde sizlerle bu ortamı paylaşmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Yetim gülerse dünya güler diyoruz.

Ramazanın anlamı birlikte olmak, paylaşmaktır. Sofralarımızı da yetimlerimizle ve yakınlarıyla paylaşmaktan dolayı mutluluk duyduk. Programın düzenlenmesinde emeği geçen BEM- BİR SEN ve Niğde İHH İnsani Yardım Derneği Yönetimine ve üyelerine teşekkür ediyorum.” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder