26 Ağustos 2017 Cumartesi

NİTSO DA "LİDER KADINLAR" KONULU GELİŞİM ATÖLYESİ DÜZENLENDİ
Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD), NİTSO  ve İzgören Akademi işbirliği ile kadın girişimcilere ve yöneticilere yönelik gelişim atölyeleri düzenlendi.
NİTSO  Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen eğitime farklı sektörlerden kadın girişimciler ve yöneticiler katıldı.
Eğitim başlangıcına Yönetim Kurulu Başkanı Şevket Katırcıoğlu da katılarak eğitim programının verimli geçmesini diledi. Başkan Katırcıoğlu, Türkiye'de bu eğitimlerin gerçekleştirildiği 6. il olmaktan mutluluk duyduklarını belirtti.
Üç aşamada gerçekleştirilecek olan eğitim atölyelerinin ilk bölümünde liderlik konusu ele alındı. Eğitimde dinleyicilerin aktif katılımlarıyla çeşitli uygulamalar yapıldı, gruplar oluşturularak farklı aktiviteler gerçekleştirildi. Uygulanan anketlerle kişilerin kendilerini farklı açılardan değerlendirmeleri sağlandı.

Katılımcıların hem yeni bilgiler edindiği hem de keyifli anlar geçirdiği eğitim atölyelerinin ikinci kısmı 12 Eylül Salı günü "Pazarlama ve İletişim Becerileri" konusu ile devam edecek. Eğitim, 19 Eylül Salı günü "Finansal Okuryazarlık" konu başlığı ile sona erecek. Eğitim atölyelerine katılmak isteyen kadın girişimci ve yöneticiler, Odamıza ücretsiz olarak kayıt yaptırabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder