29 Ağustos 2017 Salı

VALİ YILMAZ ŞİMŞEK, NİĞDE POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZİNİ ZİYARET ETTİ
Niğde Polis Meslek Eğitim Merkezi’ni ziyaret eden Vali Yılmaz Şimşek, eğitim gören özel harekât polisleri ile sohbet ederek; eğitimleri yerinde inceledi.
Ziyarette Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürü Sami Ekim’den yapılan eğitimler, personel sayısı, eğitim gören öğrenci sayısı ile kullanılan araçlar hakkında kapsamlı bilgi alan Vali Yılmaz Şimşek, daha sonra hizmet binası çevresini gezerek alınan güvenlik tedbirlerini ve personel eğitim alanlarını yerinde inceledi.
İncelemeler esnasında Özel Harekât polisleri ile bir süre sohbet eden Vali Yılmaz Şimşek, güvenlik güçlerimizin her zaman yanında olduğunu ifade ederek; “Görevlerini üstün bir şekilde icra eden Özel Harekât Polislerimize ve tüm güvenlik güçlerimize teşekkür ediyorum. Bundan önce gösterdikleri başarılı çalışmaların, bundan sonra da devam edeceğine olan inancım sonsuzdur.” dedi.
        Gerçekleştirilen ziyarette Vali Yılmaz Şimşek’e Niğde Belediyesi Başkan Vekili Rıfat Özkan, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Adnan Görür ve İl Jandarma Komutanı J. Albay İdris Tataroğlu eşlik ettiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder