24 Kasım 2017 Cuma

24 Kasım Öğretmenler Günü Mesajı

Ak Parti genel Sekreter Yardımcısı Niğde Milletvekili Alpaslan Kavaklıoğlu 24 Kasım öğretmenler günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Milletvekili Kavaklıoğlu mesajında öğretmenlik mesleğinin insanlık tarihinin en anlamlı ve kutsal mesleği olduğunu belirterek, “Dünyanın en kutsal mesleklerinden olan öğretmenlik, fedakârlık, cefakarlık isteyen saygın mesleklerin başında gelen kutsal bir meslektir.”
İlk emri “oku” olan bir medeniyetin mensupları olarak bizim için, öğrenmenin ve dolayısıyla öğretmenlerin ayrı bir yeri, ayrı bir önemi bulunmaktadır.
Öğretmenlerin toplumu kucaklayan, dünyayı algılayan, teknolojiyi kullanırken milletin değerleriyle uyumlu, milletin ruhuyla harmanlanmış; sevgi, şefkat ve merhametle yoğrulmuş, erdemli ve ahlaklı nesil yetiştirmek misyonu vardır.
Bir medeniyetin gelişmişliği, eğitim sisteminin gelişmişliğinden, eğitimcilerinin azim ve gayretinden geçer. Öğretmenlerimiz geçmişte olduğu gibi bugün de değişimin, gelişimin, daha ileri hedeflere doğru yürümenin anahtarı durumundadır.
Ülkemizin kısa sürede dünyanın güçlü ve itibarlı devletlerinden biri haline gelmesindeki en önemli paylardan birinin fedakârca, cefakârca, özveriyle çalışan öğretmenlere ait olduğu da hiç yadsınamayacak bir gerçektir.
Türkiye’nin 2023 hedeflerine ulaşmasında, 2053 ve 2071 vizyonlarını hayata geçirmesinde, öğretmenlerimizin çabalarının, emeklerinin çok önemli payı olacaktır.
Ülkemizin aydınlık yarınları için eğitim-öğretim mücadelesi veren saygıdeğer öğretmenlerimizin her zaman yanlarındayız. Dün olduğu gibi, bugün ve yarın da tüm öğretmenlerimizi desteklemeye devam edeceğiz. İlimizin eğitim kalitesini yükseltebilmek için birlikte elimizden gelen gayreti göstereceğiz.
Bu düşüncelerle, Millet Mekteplerinin açıldığı ve Gazi Mustafa Kemal’e Başöğretmenlik unvanının verildiği bu anlamlı günde, öğretmenlerimize şükranlarımı sunuyorum.
Tüm öğretmenlerimizin ve eğitim camiamızın 24 Kasım Öğretmenler Günü'nü yürekten kutluyorum.
Bu vesileyle emekli öğretmenlerimize saygılarımı ifade ediyor, ebediyete intikal etmiş öğretmenlerimizi rahmetle anıyorum.”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder