25 Kasım 2017 Cumartesi

Sivil toplum kuruluşlarına SOR'UN desteği
 
Şirketlerin müşterilerine birçok farklı kanaldan gerçek zamanlı mesajlaşarak hizmet vermelerini sağlayan online platform SOR'UN, Sivil Toplum Kuruşları Destek Programı'nı başlattı. Bu program çerçevesinde sivil toplum kuruluşları, SOR'UN Chat, Social ve Help ürünlerini tüm süreçlerinde kullanacak.
 
Müşterilerin soru, şikayet, talep ya da diğer işlemleri için şirketlerin müşteri temsilcileriyle gerçek zamanlı mesajlaşarak hizmet almalarını sağlayan online platform SOR'UN, sivil toplum kuruluşları için destek programı başlattı. Destek verilen ilk STK, Türk Eğitim Vakfı oldu.
 
TEV Kurumsal İletişim Birimi tarafından platformun yararları şu sözlerle ifade edildi: "Çağımızın gerçeği internet devrimi ve dijital platformların kullanımı bireyler ve markalar için hızlı ve köklü değişimler yaratığı gibi sivil toplum kuruluşlarını da yeniden şekillendiriyor. Online platformlar aynı anda birden fazla kişiye hızlı ve az maliyetle ulaşmak gibi önemli avantajlar sağlıyor. SOR'UN platformu ile vakfımıza sunulan ‘canlı destek' uygulaması bunun en güzel örneklerinden biri. SOR'UN, ayrıntıları iyi düşünülmüş, ara yüzleri oldukça estetik ve kullanıcı dostu olan, raporlama anlamında tüm ihtiyaçlara cevap veren çok kullanışlı bir uygulama. Bursiyerlerimize, bağışçılarımıza ve vakfımızla çift yönlü iletişim halinde olmak isteyen kişilere tek bir çatı altında hizmet verebiliyoruz. ‘SİZ SOR'UN BİZ CEVAPLAYALIM' mottosu ile sunduğumuz bu platform, kendimizi tam anlamıyla ifade edebilmemizi ve hedef kitlemize güncel olanı ulaştırmamızı sağlıyor. Vakfımız kadar diyalog sağladığımız kişiler de bu sinerji ile kendilerini en iyi şekilde ifade edebilme fırsatı bularak sorularını açıkça sorabiliyorlar. Faaliyetlerimize ve kurumumuza katma değer yaratan bu uygulama için çok teşekkür ediyoruz.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder