2 Mart 2018 Cuma

“Acil Çağrıların Karşılanması ve İletişim Teknikleri” Konferansına Yoğun İlgi
Niğde Üniversitesinde, Niğde Zübeyde Hanım Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu ile Niğde Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi iş birliğiyle düzenlenen “Acil Çağrıların Karşılanması ve İletişim Teknikleri” konulu konferans yoğun ilgi gördü.
Şehit Ömer Halisdemir Kongre ve Kültür Merkezi Salon 1071’de düzenlenen etkinliğe; Niğde Vali Yardımcısı Ekrem Aylanç, Rektör Vekili Prof. Dr. İlyas Gökhan, akademik ve idari personel, 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanları ile çok sayıda öğrenci katıldı.
Programın açılış konuşmasını yapan Vali Yardımcısı Ekrem Aylanç “Çağrı merkezine gelen aramalarda olay harici konuşanlar, gürültülü yerlerden arayanlar, farklı kurumlarla görüşmek isteyenler, hızlı, şiveli ya da kekeleyerek konuşanlar, çok hasta veya yaşlı olup derdini rahatlıkla ifade edemeyenler olabilir. Bu durumlarda 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarına büyük sorumluluklar düşmektedir” ifadelerini kullandı.
112 Acil Servis Merkezi çalışanlarının, dinleme becerisi, empatik yaklaşım ve hızlı koordinasyon yeteneğine sahip olması gerektiğinin altını çizen Aylanç, iyi iletişim kurabilen, zamanı iyi yöneten, sabırlı, disiplinli ve planlı çalışanların, sorunları azaltacağını belirtti.
Büyük beğeni toplayan konferans sonunda, Niğde 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü İzzet Gebelek tarafından konuşmacılara teşekkür belgesi takdimi gerçekleştirildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder