18 Eylül 2017 Pazartesi

2017-2018 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI TÖRENLE BAŞLADI
Niğde’de, 2017-2018 Eğitim-öğretim yılının başlaması ve 15 Temmuz şehitlerini anma haftası dolayısıyla Kanuni Sultan Süleyman Ortaokulunda tören gerçekleştirildi.

Saygı duruşunda bulunulması ve istiklal Marşı’mızın okunması ile başlayan programa Vali Yılmaz Şimşek, TBMM İdare Amiri AK Parti Niğde Milletvekili Erdoğan Özegen, Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, Vali Yardımcısı Cemil Kılınç, İl Jandarma Komutanı J. Albay İdris Tataroğlu, İl Emniyet Müdürü Salim Cebeloğlu, İl Genel Meclis Başkanı Bülent Küçüktuna, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar, Kurum Ve Kuruluş Müdürleri, STK Temsilcileri, Öğrenciler ve Veliler katıldı.
Kur’an-ı Kerim tilaveti ve öğrenciler tarafından şiirler okunması ile devam eden programda yine öğrenciler tarafından yöresel halk oyunları oynandı.
5. sınıf öğrencilerinin okula 2017- 2018 eğitim ve öğretim yılı ile başlayan minik öğrencilere çiçek takdimi ile devam eden programda, Protokol üyeleri tarafından günün anlam ve önemine değinen birer selamlama konuşması yapıldı.
Gerçekleştirilen törende konuşan Vali Yılmaz Şimşek, “Geleceğimiz teminatı olan çocuklarımızın eğitim ve öğretimleri, devlet olarak en öncelikli ve asli görevlerimizin başında yer almaktadır.” dedi.

Vali Yılmaz Şimşek konuşmasına şöyle devam etti; “Yeni bir Eğitim ve Öğretim dönemine başladığımız bugün  geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız, okullarına, arkadaşlarına ve öğretmenlerine; öğretmenlerimiz de öğrencilerine kavuşmanın mutluluğunu, gururunu ve heyecanını yaşamaktadır.
Nitekim bugün itibariyle ilimiz genelinde ilk ve ortaokul ve lise olarak 7 okulumuz ve bu okulların bünyesinde de 114 derslik hizmete girmiş bulunmaktadır. Ayrıca, İlimiz genelinde 123  Ortaokulda 1668, 52 Lisemizde ise 1064 olmak üzere Toplam 2732 Etkileşimli(akıllı ) tahta bulunmaktadır.
İşte bu imkânlar doğrultusunda öğrencilerimize ve öğretmenlerimize düşen görev kendilerinden beklenen başarıyı elde etmektir.
İnanıyorum ki; Niğde’miz, fedakâr öğretmenleriyle, çalışkan öğrencileriyle ve yapılan bu yatırımlar doğrultusunda başarı çıtasını daha da yükseltecektir.
Bu duygu ve düşüncelerle, 2017-2018 eğitim-öğretim yılının öğrencilerimize, öğretmenlerimize, velilerimize, İlimize ve Ülkemize hayırlı olmasını ve hep birlikte başarılı bir eğitim-öğretim yılı geçirmemizi diliyor hepinize selam ve sevgilerimi sunuyorum.”
Konuşmaların ardından Vali Yılmaz Şimşek ve beraberindeki protokol üyeleri öğrencilere kitap dağıttılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder