19 Eylül 2017 Salı

Zabıta’ dan Okul Servislerine Sıkı Denetim

Niğde Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri 2017-2018 eğitim öğretim yılında
öğrenci ve personel servislerini denetliyor.
Trafik şube müdürlüğüyle birlikte Niğde Belediyesi Zabıta Müdürlüğü her yıl rutin olarak yaptığı personel, fabrika ve öğrenci servislerini denetlemeye bu yıl da devam ediyor.
Zabıta Müdürü Bayram Özmen velilerin çocuklarını daha güvenli olarak okuldan eve evden okula gelmeleri adına denetleme yaptıklarını açıkladı.
Özmen açıklamasını şu ifadelerle noktaladı.’’ Şu ana kadar olumsuz bir durum yok. Şoförlerimizin ufak tefek eksikleri varsa tamamlamaları için kendilerine birkaç gün süre veriyoruz. Talep olursa Niğde Belediyesi Zabıta Müdürlüğü olarak Cumartesi ve Pazar günü de çalışacağız. İnşallah  okullar açılmadan önce ilimizdeki öğrenci ve personel servisleriyle alakalı tüm eksikleri giderip 2017-2018 eğitim öğretim yılında velilerimizin çocuklarını huzur içinde okuldan eve evden okula gelmelerini sağlamak için çalışıyoruz’’.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder