17 Eylül 2017 Pazar

NİĞDE VALİSİ  YILMAZ ŞİMŞEK ‘İN İLKÖĞRETİM HAFTASI MESAJI
"Yeni bir eğitim ve öğretim dönemine başladığımız bu anlamlı haftada,  geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız, okullarına, arkadaşlarına ve öğretmenlerine; Öğretmenlerimiz de öğrencilerine kavuşmanın mutluluk, gururu ve heyecanını yaşamaktadır.
Sağlıklı, mutlu, huzurlu ve güven içerisinde yaşamak, gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakmak, ancak ve ancak bilinçli, birikimli ve donanımlı bir eğitim ve öğretimle mümkün olabilir. Bilindiği gibi, bilgi çağını yaşadığımız günümüzde teknoloji baş döndürücü bir hızla gelişmektedir. Bu sebeple, milletimizin uygarlık yarışında ön sıralarda yer alabilmesi, ancak bilgi ile yetiştirilmiş nesillerin varlığı ile mümkün olacaktır.
Ülke olarak ortak gayemiz, hayat boyu eğitimi benimseyen, modern dünyada söz sahibi olabilen, evrensel değerlerin yanında millî ve manevî değerlerine sahip çıkan, ahlaklı, kendine güvenen, sorgulayan, ülkemizi geleceğe taşıyacak nesiller yetiştirebilmektir.
 Hayatımızın önemli aşamalarından biri olan eğitim-öğretim hayatında göstereceğimiz başarı, daha müreffeh bir hayatın temeli ve teminatı olacaktır. İdareciler, eğitimciler, öğrenciler ve veliler olarak, tüm bu fırsat ve imkânları eğitim kalitesini daha ileriye taşımak için en iyi biçimde değerlendireceğimize yürekten inanıyorum.

Bu duygu ve düşüncelerle, 2017-2018 eğitim-öğretim yılının öğrencilerimize, öğretmenlerimize, velilerimize, İlimize ve Ülkemize hayırlı olmasını ve hep birlikte başarılı bir eğitim-öğretim yılı geçirmemizi diliyor, selam ve sevgilerimi sunuyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder