29 Eylül 2017 Cuma

VALİ YILMAZ ŞİMŞEK, KONAKLI’DA ÖĞRENCİLERLE BİR ARAYA GELDİ
Bir takım incelemelerde bulunmak üzere Konaklı Kasabasını ziyaret eden Vali Yılmaz Şimşek, Konaklı İlk ve Orta Öğretim Okulunu ziyaret ederek öğrencilere derslerinde başarılar diledi.
2017-2018 eğitim öğretim yılının açılması ile birlikte okulları ziyaret ederek öğrencilerden sorun, görüş ve taleplerini dinleyen Vali Yılmaz Şimşek, konaklı kasabasında gerçekleştirdiği incelemelerinin ardından konaklı ilk/orta okunu ziyaret ederek öğretmen ve öğrencilerle bir araya geldi.
Öğretmenlerle gerçekleştirdiği toplantının ardından tek tek sınıfları gezerek ders işleyen öğrencilere tarih, İngilizce ve matematik konularında sorular soran Vali Yılmaz Şimşek, aldığı yanıtlardan memnuniyet duyduğunu belirterek, öğrencilere okul genelinde ve ulaşımla ilgili yaşanan sorunları olup olmadığını sordu.
Gerçekleştirdiği ziyaret ve incelemenin ardından değerlendirmede bulunan Vali Yılmaz Şimşek; Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın eğitim gördükleri il, ilçe, belde ve köylerimizde bulunan okullarımızın hem fiziki imkânlarını, hem de nitelikleri artırmak için neler yapabiliriz görmek için eğitim birimlerimizi, okullarımızı ziyaret ediyoruz.

Devletimizin en önemli hizmeti eğitimdir. Bu nedenle her gittiğimiz yerde mutlaka bu ülkenin geleceği çocuklarımızı ziyaret etme gayretinde olacağız.” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder