23 Eylül 2017 Cumartesi


Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Yeni Eğitim-Öğretim Yılına Başladı

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi 2017-2018 eğitim-öğretim yılına 28 bini aşkın öğrenci ile başladı. 2017-2018 eğitim-öğretim yılında yeni açılan fakülte ve bölüm/programlarla 5.383 yeni öğrenci Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi bünyesine katıldı.
Güçlü bir başlangıcın, milli birlik ve beraberlik duyguları içerisinde mümkün olacağı mesajını veren Üniversitemiz 2017-2018 eğitim-öğretim yılına, Merkez Yerleşke girişine açtığı “15 Temmuz Milli İradenin Yükselişi Sergisi” ile merhaba dedi.

Başarılı bir yükseköğretim kurumu olarak her geçen gün kalitesini arttıran Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, 10 Fakülte, 1 Devlet Konservatuvarı, 3 Enstitü, 3 Yüksekokul, 6 Meslek Yüksekokulu ve 4 Bölüm Başkanlığı ile kapasitesini artırmaya kararlılıkla devam ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder