30 Eylül 2017 Cumartesi

 REKTÖR KAR 'A ZİYARETLER DEVAM EDİYOR

Ak Parti Niğde İl Başkanı Emrah Özdemir ve yürütme kurulu üyeleri, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi rektörlüğüne atanan Prof.Dr.Muhsin Kar’ı ziyaret ettiler.
Ak Parti Niğde İl Başkanı Emrah Özdemir, Gençlik Kolları Başkanı Mustafa Özdemir ve yürütme kurulu üyeleri, geçtiğimiz haftalarda  Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Rektörlüğüne atanan ve görevine başlayan Prof.Dr. Muhsin Kar’ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini ilettiler.
Emrah Özdemir, Üniversiteyi bugünkü haline getiren ve büyük emekleri olan eski rektörlere teşekkür ederken, görevine yeni atanan Muhsin Kar’ın başarı çıtasını daha da yukarılara çıkaracağına inandığını belirtti. Daha önceki yıllarda yaşanan yurt sorunu artık kalmamıştır. Yeni açılan yeni yurtlarımızla ilimizi tercih eden öğrencilerimizin barınma sorunlarını büyük ölçüde giderdik diyen Emrah Özdemir;  ‘’Her geçen yıl Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesini tercih eden öğrenci sayısı artmaktadır. Eğitimde emeği olan tüm eğitim görevlilerine teşekkür ederken başarılarının devamını diliyorum. İlimizi tercih eden öğrenci kardeşlerimize eğitim hayatlarında başlarılar diliyorum. Sayın hocamıza yeni görevinde başarılar diliyorum’’ dedi.

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Rektörü Prof.Dr. Muhsin Kar, Ak Parti Niğde İl Başkanı ve teşkilatına nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder