16 Eylül 2017 Cumartesi


Niğde Belediyesinden Çocuklara  Eğlence

Niğde Belediyesi toplumun her kesimine hitap eden sosyal ve kültürel etkinlikleri sürdürmeye devam ediyor. Bu kapsamda Niğde Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü 8-12 yaş arası çocukların yeni eğitim öğretim yılı öncesinde 16 Eylül Cumartesi günü 12.00-17.00 saatleri arasında ücretsiz olarak Atlantis Lunapark’ta eğlenmelerini sağlayacak.
Niğde Belediyesi sosyal belediyecilik anlayışında yeni bir ilke daha imza atıyor. Niğde Belediyesi, Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü’ne kayıtlı ihtiyaç sahibi ailelerin çocuklarına özel bir günlük lunapark keyfi yaşatacak.
500’e yakın çocuk lunaparktaki her eğlence aracına ücretsiz olarak binerek gönüllerince eğlenecekleri keyifli bir gün yaşayacaklar. Aynı zamanda Niğde Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü tarafından yemek ikramı yapılırken ikram şerbeti ve pamuk şekerin de dağıtılacağı lunapark keyfinde çocuklar neşe içerisinde dopdolu bir gün geçirecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder