17 Eylül 2017 Pazar

  "GENÇLERE YATIRIM GELECEĞE YATIRIM"
Ak Parti Genel Sekreter Yardımcısı ve Niğde Milletvekili Alpaslan KAVAKLIOĞLU, 2017-2018 eğitim öğretim yılı açılışı nedeniyle bir mesaj yayımladı
Milletvekili Kavaklıoğlu, mesajında öğretmen, öğrenci ve velilere seslenerek, uzun bir tatilin arkasından yeni bir eğitim-öğretim dönemine daha huzur ve güven içinde girmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.                
Modern dünyada eğitim ve öğretim, sürekli yenilenmeyi, gelişmeyi, öğretmeninden öğrencisine kadar herkese değişimin takipçisi olmayı zorunlu kılmaktadır.
Eğitim çağındaki çocuklarımızın ve gençlerimizin, okul öncesinden üniversiteye en iyi koşullarda yetiştirilmeleri, donanımlı, birikimli, dünyayı takip eden, çağımızın yeniliklerine hâkim bireyler olarak hayata atılmaları ülkemiz ve yarınlarımız için büyük önem taşımaktadır.
Ak Parti İktidarları olarak okul öncesinden üniversiteye eğitimin her adımında, çocuklarımızın ve gençlerimizin çağın gereklerine uygun şekilde yetiştirilebilmesi, teknolojik yeniliklerin onlar için ulaşılabilir olması ve hepsinin aynı şartlarda eğitim imkânlarından yararlanabilmesi için çalışıyoruz. Amacımız, her şeyden önce çocuklarımızın ve gençlerimizin geleceğe daha iyi hazırlanmalarını sağlamak; bu çerçevede altyapı eksikliklerini gidermek ve eğitimin önündeki engelleri aşarak, tüm okullarımızı bilim ve teknolojideki yeniliklerden yararlanabilir hale getirmektir. Aynı zamanda çocuklarımızı, gençlerimizi millî ve manevi değerlere bağlı, vatanımıza, milletimize, en önemlisi kendilerine yararlı bireyler olarak, geleceğe hazırlamak bizlerin vazifesidir.
Ak Parti hükümetleri olarak çocuklarımıza ve gençlerimize yaptığımız yatırımların, geleceğimize yatırım olduğunun bilinciyle, eğitim alanındaki çalışmalara büyük önem vermeye devam etmekteyiz. Özellikle son yıllarda hayata geçirilen reformlar ve projeler, eğitimde kalitenin yükseltilmesine yönelik çalışmalarda ciddi bir mesafe kat edilmesini de beraberinde getirmiştir.
Bu nedenle hızlı bir değişim ve gelişim süreci yaşayan Niğde’mizde de eğitim standartlarının hızla yükselmesi ve çocuklarımızın toplumumuza faydalı bireyler olarak yetişmeleri en büyük hedefimizdir.
Niğde’mizde eğitim kurumlarımızı modern teknolojiyle donattık. Tüm bu eğitim yatırımlarımız; çocuklarımıza ve gençlerimize, vermiş olduğumuz önemin göstergesidir.
Türkiye'nin 2023, 2053, 2071 hedeflerine ulaşmasına en büyük katkıyı, eğitimde elde ettiği başarılar sağlayacaktır.
Bu duygu ve düşüncelerle öğrencilerimizin, öğretmenlerimizin, tüm eğitim çalışanlarının ve ailelerimizin 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılının verimli geçmesini temenni eder, sevgi, saygı ve başarı dileklerimi sunarım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder