19 Ocak 2018 Cuma

NİĞDE’DE 72 BİN ÖĞRENCİ KARNE ALDI
2017-2018 eğitim öğretim yılının birinci döneminin sona ermesinin ardından Niğde il genelinde 72 bin öğrenci karnelerini aldı.
Selçuk ilköğretim okulu giderek öğrencilere karne dağıtan Vali Yılmaz Şimşek, öğrencilerin sevinçlerine ortak oldu.
Öğrencilere tek tek karnelerini veren Vali Yılmaz Şimşek, Niğde'de 385 okulda 72 bin öğrencinin karne aldığını belirterek şunları söyledi; ''Eylül ayında başlamış olduğumuz 2017-2018 eğitim ve öğretim yılının bugün itibariyle ilk dönemini tamamlamış durumdayız.
Bugün itibariyle öğrencilerimiz 15 günlük tatile girdiler. İlimizdeki 385 okulumuzda yaklaşık 72 bin öğrencimiz var. Tabi bu bir tatil dönemi, aynı zamanda da bir değerlendirme dönemi. Öğrencilerimizin derslerinden uzaklaştıkları, bir anlamda farklı şeyler yaptıkları ve beyinlerini dinlendirdikleri bir dönem. Diğer yandan kendilerini değerlendirme dönemi. İyi oldukları derslerin, kötü oldukları derslerin farkına varıp ikinci döneme de o şekilde hazırlanmak için bir fırsat.
Bu dönemde ben öğrencilerimize bol bol dinlenmelerini ve kendi gönüllerince vakit geçirmelerini diliyorum. Anne babaların da yine öğrencilerimize ders çalışma bakısı yapmamalarını ve onlarla bol bol vakit geçirmelerinde fayda var.

Öğrencilerimiz bu tatil döneminde daha çok sosyal faaliyetlerin içinde bulunabilirler. Bu anlamda faaliyetlerin yapılmasını, öğrencilerimizin derslerden biraz uzak kalmalarını tavsiye ediyorum. Tabi yine bu arada öğrencilerimiz fırsat buldukça da kitap okumalarını tavsiye ediyorum.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder