31 Ekim 2017 Salı

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Konulu Yarışmalarda 
Dereceye Giren Öğrenciler Ödüllendirildi
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Münasebetiyle Düzenlenen Şiir ve Kompozisyon Yarışmalarında Dereceye Giren Öğrenciler Ödüllendirildi.
İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı münasebetiyle düzenlenen şiir ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrencileri makamında ağırlayarak ödüllerini takdim etti.

YAŞAR, öğrencilere hitaben yaptığı konuşmada "Öncelikle başarınızdan dolayı tebrik ediyorum. İlerleyen zamanlarda düzenlenecek yarışmalara da katılacağınızı ümit ediyorum. Bu alanlardaki yeteneğinizi geliştireceğinizi umuyorum. Üzerinizde emeği olan velilerinize ve öğretmenlerinize teşekkür ediyor, başarılarınızın daim olmasını temenni ediyorum." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder